۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

86195033 21 98+

حضور پررنگ مجتمع فولاد صنعت بناب در نمایشگاه ساخت و ساز اربیل عراق

حضور پررنگ مجتمع فولاد صنعت بناب در نمایشگاه ساخت و ساز اربیل عراق

حضور پررنگ مجتمع فولاد صنعت بناب در نمایشگاه ساخت و ساز اربیل عراق

حضور پررنگ مجتمع فولاد صنعت بناب در نمایشگاه ساخت و ساز اربیل عراق

ششمین نمایشگاه بین‌المللی «ساخت و ساز» اربیل با مشارکت فعال ۶۰ شرکت ایرانی در حوزه‌های فولاد، ساختمان،  آلومینیوم، لوله و اتصالات، پی وی سی، صنایع برقی، مصالح ساختمانی، دکوراسیون داخلی، تجهیزات آسانسوری و ابزار آلات ایمنی روز سه شنبه ۲۳ آبان با حضور نخست وزیر و مقامات اقلیم کردستان و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل افتتاح گردید و به مدت سه روز ادامه داشت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ ماهان، شرکت فولاد بناب با هدف بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در بازارهای بین المللی به ویژه بازار کردستان و جنوب عراق در این نمایشگاه حضور یافته است. در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، هند، چین، ایتالیا و امارات نیز حضور داشتند.

در روز دوم این نمایشگاه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل با مشارکت مجری پاویون ایران نشستی را با عنوان “کنفرانس فرصت‌های تجاری ایران و اقلیم کردستان” با حضور حدود  ۱۵۰ نفر از نمایندگان شرکت‌های ایرانی و تجار و تولیدکنندگان عراقی برگزار کرد.

این نشست با حضور نصرالله رشنودی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل، آقای کمال مسلم وزیر صنعت و تجارت اقلیم، آقای امید خوشناو استاندار اربیل و فعالان بخش خصوصی از اتاق‌های بازرگانی و اتحادیه سرمایه گذاری اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در محل هتل «رادیسون» برگزار شد.

در آغاز این نشست سرکنسول جمهوری اسلامی در اربیل، وزیر صنعت و تجارت، استاندار اربیل ضمن ارائه سخنرانی بر توسعه روابط اقتصادی-تجاری میان دو طرف تأکید کردند.

در ادامه تجار و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان در قالب نشست‌های B۲B در خصوص زمینه‌های همکاری به مذاکره و تبادل نظر پرداختند.

گزارش تصویری:

اخبار و مقالات مرتبط

تاریخ انتشار :

آبان ۲۵,۱۴۰۲

آخرین اخبار و مقالات

آدرس:  ایران، تهران، ســعـادت آبــاد، بلـوار مـدیــریـت، بـلـوار فـرهـنـگ، ابتدای کوچه نـور، ســاختمان مــرکــزی بـانـک گردشــگری، طبقه سوم

کـــــــد پـــســــــــتـــی:   1997734447

تــــلــفـــن تـــمـــاس:    86195033 21 98+ 

پست الکترونیکی:    info@macmid.com

© کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان می‌باشد.

  • ۶۰,۹۲۸
  • ۱۳ / اردیبهشت / ۱۴۰۳